
om jag hade en chokladkalender sa skulle jag nu fatt oppna den forsta luckan. tank att det faktiskt ar 1 december idag! men nu ar det sa att jag inte har nagon kalender alls, sa istallet tanker jag ga in pa svtplay och undersoka exakt hur dalig arets julkalender ar (standarden de senaste aren har ju inte varit alltfor hog). det har ocksa hunnit bli vinter pa riktigt har, vilket ar bade positivt och negativt. det positiva ar att jag idag inte behovde ta barnen till skolan utan claudia gav dem skjuts dit.. men det negativa ar att det verkligen ar som en balansgang det har. en snoflinga till och skolorna stanger, vilket vore det varsta som kan handa. sa just nu ar det precis lagomt.
p.s. jag hittade skorpor idag! riktiga skorpor!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar