
idag har jag haft en valbehovlig sondag efter en tuff vecka. jag har sovit oforskamt lange, lyssnat pa musik, duschat i en halv evighet (i mycket varmt vatten), sett pa film (easy a. riktigt bra), etc. ja, ni vet. en sandar dag da man egentligen inte gor nagonting, men det ar precis sa mycket som man orkar med. speciellt da det ar mandag imorgon och det ar dags for en ny vecka. snalla snalla, ingen mer sno nu.
ikvall har vi atit en riktig engelsk sondagsmiddag med roast chicken, potatis, gravy, och rotfrukter. ocksa till efteratt blev det apple pie med vaniljglass. makalost gott var det.
foressten sa gick barnvaktandet bra. barnen var sa sota sa och kvallen flot pa. min hm hade fatt sms fran familjen idag och de hade verkligen tyckt om mig och sant ar ju alltid kul.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar