14.12.10

vaggvisa för flyktbenägna

(hanvisar till den andra bloggen)

nu ska jag duscha i en timme, minst, och sen sova. och med sova menar jag ligga i sangen och se pa for manga avsnitt av the new adventures of old christine.

imorgon ar det onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar