13.12.10

5 dagar kvar


idag har vi slagit in julklappar, tillverkat de julklapparna som vi slagit in och spelat piano. eller, piano och piano.. en mini-leksakskeyboard. pa det stora hela en helt ok dag alltsa (bortsett fran min vanliga mandagsfrustration over vissa saker ocksa en annan grej som hande. ingen big deal alls men jag kunde inte undvika att bli irriterad. irritationen kommer namligen valdigt latt just nu. jag behover den dar semestern).

ikvall fick vi ocksa manadens leverans fran tesco, fab! den enda gangen da jag nastan tycker om att laga mat ar namligen dagarna efter hm har storhandlat. alla skap ar fulla och det ar helt fantastiskt.

annars sa vet jag inte vad mer det finns att saga.. det ar i alla fall inte lange kvar nu. bara 5 dagar av att forsoka halla huvudet hogt och vara positiv (trots att jag mest bara ar less). 5 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar