16.12.10

2 dagar

det har au pair livet ar verkligen en berg- och dalbana. ena dagen sa mar man sa fruktansvart daligt och nasta dag sa vander det till det motsatta. i det stora hela sa har den har veckan varit extremt jobbig pa sa manga olika satt.. och det har blivit mycket jobb och aldeles for lite somn. men idag vande det och det visade sig faktiskt bli en riktigt bra dag. idag ar jag ocksa valdigt glad att min vardfamilj ar just min vardfamilj.. for jag gillar ju att sitta och skratta tillsammans med tara, vara filmkvallar pa torsdagar (trots att kvaliten pa filmerna ofta ar valdigt diskutabel), kimis underbara personlighet och hur man alltid kan skamta med henne (och att hon alltid skvallrar at mig om systrarna gjort nagot dumt), ocksa bella. bella som kan stampa pa varenda nerv och verkligen ta fram de samsta sidorna hos mig, men ocksa bella som egentligen ar varldens sotaste sjuaring. ocksa min hm da som faktiskt ar riktigt bra, trots att vi ar sa valdigt olika. ja, allt kanns faktiskt bra just nu. och kanske ar det vetskapen att jag ar i sverige om 2 dagar som gor det, men kanske ar det nagot annat. kanske har jag helt enkelt borjat trivas har, eller i alla fall accepterat tillvaron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar