olly var fantastiskt bra men tyvarr sa hade jag glomt bort att ladda kamerabatteriet (darfor ar klippen - som kommer lite senare - kapade). klaustrofobiskt mycket folk var det ocksa.. och kallt! sa fruktansvart kallt..sen sa fick jag aven med mig tva nya julklappar hem, good job.nu ska jag lasa harry potter (jag har inte gett up an amanda!) och ata brownies. for an ar det ju helg och da far man synda..
Kämpa!
SvaraRaderaDet är på allvar några av de bästa böckerna jag vet!