* klockan ar inte ens nio och jag har redan borstat tanderna och tagit pa mig pyjamasen. pensionarsvarning?
* har annu en gang insett att nagot av det vidrigaste ar: att borsta tanderna och hux flux borja bloda nasblod. det ar foressten andra gangen jag har nasblod den har veckan (forra gangen blev lampligt nog nar jag stressad satt pa en full buss och forsokte halla koll pa tre ungar), sa jag fasar for att det nu ar dags for den arliga nasblodsperioden.
* om jag kunde teleportera mig harifran sa skulle jag aka hem till kalix och baka pepparkakor med finaste jennica.
* annars sa har det varit en helt ok dag pa alla satt och vis, och nu ar det dags for dagens bonde soker fru avsnitt! jag vantar med spanning over att se vem ann katrin rostar hem..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar