24.11.10


jag satt och funderade over nar jennicas brev borde komma och om hur garna jag skulle vilja ha det idag, och da precis sa kom brevbararen och gissa vad han hade med sig! jo precis, ett brev fran jennica. och att brevet var daterat 22 november och att det bara ar den 24 idag gjorde mig annu gladare. posten verkar ha skarpt sig.. fint ju! men tid for att svara pa brevet finns det inte just nu for det ar dags att hamta barnen. jag har ocksa letat fram min vintermossa som jag packade ner i somras for idag behovs den. det har namligen gatt och blivit en vargavinter har over natten.

2 kommentarer:

  1. Och vad kallar du vargavinter? :-) vilken temperatur då.. Du slår då inte vårat -18 grader som vi har just nu... Brrrrrrrr

    SvaraRadera
  2. 0 gradigt (vilket har kanns galet kallt! for luften ar sa fuktig sa den typ blir till is) och imorgon ska det kanske bli sno!

    SvaraRadera