28.11.10

jag bestamde mig for att gora nagot av den har dagen ocksa (efter nagra timmar for mycket i sangen), sa darfor blir det ett litet town centre besok idag ocksa. idag ar det ju namligen forsta advent och julskyltning - de har nagot liknande aven har sa darfor ar det lite marknader ocksa tands julbelysningen idag. i ar ar det (essex egen) olly murs (vet ni vem han ar i sverige? han ar i alla fall valdigt stor har i england) som ska tanda belysningen, plus sjunga nagra latar. sa det kanns ju som att man inte kan stanna hemma om det hander en 20 minuters promenad harifran. olly murs och julmarknad i eftermidag alltsa..

har har ni ocksa ett valdigt bra exempel pa hur de pratar har, eftersom att han ar fodd ett stenkast harifran.

2 kommentarer:

  1. Äntligen har jag hittat din blogg! Det krävs någon som gömmer sig (Anna) för att hitta någon precis lika anonym/hemlig (du) :P haha

    SvaraRadera
  2. haha, inte vet jag om den ar varken sarskilt anonym eller hemlig.. men, valkommen i alla fall! ;)

    SvaraRadera