29.11.10

29 november (8.10am) och forsta snon!







p.s. det ar sa klockrent nar bella fastnar i tradet. trist nog missade jag att filma det.

2 kommentarer:

  1. Man får titta noga för att se snön :-) Söta flickor, men jag hör inte vad dom säger på det du filmat :-)

    SvaraRadera