6.10.10

städa, diska och sen måste jag springa iväg till bussen. idag blir det lunch-date med elif, mareike och sandra innan det är dags för att hämta barnen från skolan. sen så hoppas jag att det slutar regna för isåfall blir det att promenera hem med dem.. vilket faktiskt är rätt mysigt. plus att vi då får en massa tid att gå vilket alltid är bra.



1 kommentar: