nu har jennica åkt hem, eller hon sitter nog på heathrow just nu, och jag är ensam igen. kallt är det också. lite bilder ska jag nog kunna fixa fram på ett tag, men först måste jag stryka. det var ju några dagar sen jag spenderat kvalitetstid med min kära vän strykbrädan..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar