här kommer några bilder som absolut kvalar in bland de mest ointressanta bilderna jag någonsin fotat. och då har jag ändå fotat en hel del skor och.. dörrhantag, etc. men anna ville se lite mer av hur det ser ut där jag bor, så ja, här kommer det. ett vanligt engelskt, tråkigt, bostadsområde.
min gata:
min nya favorit katt. som är så galet söt, hårig och halvblind.
haha, okej anna. jag får börja ha med mig kameran vart jag än går då. jag kan ta med den imorgon när jag för dem till skolan (tidigare än tuppen) och fota lite :)
Vilken söt kisse :-) sån vill jag ha...
SvaraRaderaAwesome! jättespännande ju ;) Meer meeeeeer! ;D;D
SvaraRaderahaha, okej anna. jag får börja ha med mig kameran vart jag än går då. jag kan ta med den imorgon när jag för dem till skolan (tidigare än tuppen) och fota lite :)
SvaraRaderaJaa det lät som en bra idé ;D
SvaraRadera