en stressig morgon har det varit.
jag väckte flickorna som helst bara ville fortsätta sova, trots att det var skolfoto idag. fixa misslyckade frisyrer till dem. tvinga i dem frukost. bråk och tjaffs. missade första bussen så vi fick ta buss nr.2. regn. trafikkaos och det slutade med att vi hade 7 minuter på oss att gå från stan till skolan. vi klarade det med 1 minut till godo. lämna papper, besöka rektorn också posta brev till jennica. sen skyndade jag mig hem för att släppa in rörmockaren + "badrumsfixarna". vi håller nämligen på att renovera badrummet så allt är kaos här. katterna har jag stängt in i ett litet rum, stackare, men annars skulle det rymma. nu ska jag jobba och se fredagens idol. och till middag blir det fiskpinnar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar