elfte oktober. det är tredje dagen nu som det är skinande sol och 25 grader. jag skulle nog kunna vänja mig med det.
och nu har jag äntligen bokat en klipptid. eller cut & finish/creative designer som det så fint kallades på salongen jag bokade hos. och så finurligt det var att jag kunde göra allt över internet, bara att klicka, skriva lite och trycka på "boka" också var det färdigt. 19 oktober 10:45 ska jag dit. jag tycket absolut att kalix ska uppdatera sitt bokningssystem lite..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar