2010/2011
och mamma, det här är snubben från t-shirten. men han själv alltså, inte karaktären i tv-serien.
Okej, då vet jag :-) och förresten så har jag fått nå sms avisering från cd-on (det är väl det som du skickade att jag skulle få)
okej :) jo, paketen (håkan cd+bok) kommer imorgon.. så jag hoppas att det är så att de ryms i brevlådan så de inte måsta hämtas ut på posten. och ja, de kommer ju till pappa. men josse får ta det till dig.
Okej, då vet jag :-) och förresten så har jag fått nå sms avisering från cd-on (det är väl det som du skickade att jag skulle få)
SvaraRaderaokej :) jo, paketen (håkan cd+bok) kommer imorgon.. så jag hoppas att det är så att de ryms i brevlådan så de inte måsta hämtas ut på posten. och ja, de kommer ju till pappa. men josse får ta det till dig.
SvaraRadera