27.10.10

22-26 oktober (alla bilder är i fel ordning men om ni börjar längst ner så borde det bli rätt). och ja, vi åt typ hela tiden.


efter en för lång dag i london så blir man såhär snygg. ha.


marble arch

elefant



det övergångsstället

wizards on..





st. pauls och jennica



grymt snygga millenium bridge










tower bridge

godaste maten på tre månader. lax = hjärta.

vårlök, tofu, sjögräs-soppa. och god var den!


muffin sundae, det var precis så gott som det ser ut.



finaste affären.


den här godis affären är som den i pippi-filmen, ni vet. hur söt som helst. och den har godisremmar!

2 kommentarer:

  1. Fina bilder och goood mat (fish & chips såg gott ut):-) och alla dom fina broarna som inte vi hann titta på...

    SvaraRadera
  2. när det stod DET övergångstället, vad menas med det?

    SvaraRadera