19.9.10

SD in i riksdagen

och det känns fruktansvärt, millt sagt.
det var väl inte särskilt otippat, men likväl fruktansvärt.

just nu mår jag illa och skäms över att vara svensk. vi borde veta bättre.. vi borde vara bättre än det här. usch.

1 kommentar:

  1. nu ska vi inte vara sådär.. :) det är en stor händelse i svensk historia.. :)

    SvaraRadera