au pair i chelmsford.
2010/2011
19.9.10
SD in i riksdagen
och det känns fruktansvärt, millt sagt.
det var väl inte särskilt otippat, men likväl fruktansvärt.
just nu mår jag illa och skäms över att vara svensk. vi borde veta bättre.. vi borde vara bättre än det här. usch.
1 kommentar:
lecke
september 20, 2010
nu ska vi inte vara sådär.. :) det är en stor händelse i svensk historia.. :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
nu ska vi inte vara sådär.. :) det är en stor händelse i svensk historia.. :)
SvaraRadera