kaos dag idag med en hel del tårar (dock inte för min del just den här gången, så no worries). nu får vi helt enkelt vänta och se vad som händer och om de kan lösa det här.
och ni borde lyssna på den här super fina låten: spotify:track:0fiPpwBPIaxxydn4KzX9Tc
bäst i årets idol: agnes, andreas, olle, simon, geir och sassa. också hoppas vi ju att madelene går vidare, bara för att man blir så glad av att se henne.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar