18.9.10


jag har en så väldigt dålig dag idag. i ett försök att göra den lite bättre så ser jag på film och käkar pizza från pizza hut.
och när jag promenerade hem från busstationen så gick jag förbi en trafikolycka. en tjej låg under en bil och man försökte få loss henne. hon grät och skrek och det var bara så otroligt hemskt att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar