17.9.10

jag har börjat dricka diet coke. och jag skäms. men egentligen så är det ju inte alls konstigt när jag bor i ett hus där det finns fler coke flaskor än.. spindlar. vilket säger en hel del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar