jag fick en sån lust att lyssna på julsånger, så det är vad jag gör nu. för det spelar ju faktiskt ingen roll om det så är september eller december, låtarna är ju bra vilken månad det än är.
jag sparar dock de juligaste till senare. men några favoriter, som fungerar att lyssna på när som helst, är: fairytale of new york (med plura och håkan), o come all ye faithful (med art garfunkel) och decembernatt (med peter jöback).
och snart slutar jag jobba för idag, det är nämligen torsdag och det innebär som vanligt barnvaktande till ca 11. underbart.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar