
idag är det fredag och på ungefär 40 minuter så kommer flickorna + 1 hem från skolan. en kompis följer nämligen med hem idag.
och till middag blir det kyckling, typ, och det ser jag inte fram emot. för hur mycket jag än älskar kyckling så avskyr jag att tillaga det. kyckling är bäst när någon annan fixar den helt enkelt.
och jag har inga planer för helgen så om ni har någon fin idee så får ni gärna dela med er.
och till middag blir det kyckling, typ, och det ser jag inte fram emot. för hur mycket jag än älskar kyckling så avskyr jag att tillaga det. kyckling är bäst när någon annan fixar den helt enkelt.
och jag har inga planer för helgen så om ni har någon fin idee så får ni gärna dela med er.
Det var oxå ett ställe för en kisse att lägga sig på :-)
SvaraRadera