19.8.10

torsdag: lunch, fika och shopping med nina.

2 kommentarer:

  1. vad är det där på andra bilden? Är det en grädde i en muffinsform? ;) det såg gott ut...

    SvaraRadera
  2. nej det är det inte xD det är en cupcake, aka muffin med glasyr/frosting.

    SvaraRadera