14.8.10

i made a cake

rabarberpajen blev ganska så äcklig, i alla fall om man jämför med hur den ska smaka. jag skyller dock på de färdiga smulorna. kladdkakan blev god.

1 kommentar:

  1. skum färg på rabarber pajen... :P /danne

    SvaraRadera