nu har de åkt iväg, så nu är jag alltså ensam här hemma i en hel vecka. just nu känns det helt fantastiskt skönt (det kanske kommer att bli lite ensam om en dag eller två) och det måste firas! därför ska jag nu fixa fiskpinnar och potatis (laxen sparar jag till imorgon) - helt underbart gott. ikväll blir det film och antingen kladdkaka eller smulpaj (eller både och).
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar