nu är det inte så många timmar kvar av den här arbetsdagen. äntligen. sue är just nu hemma och äter innan hon ska ut med några vänner, så än har jag några timmars barnvaktande kvar. ungefär till 22:30 skulle jag tro. sen kan jag äntligen få.. andas.
de här flickorna är både de gulligaste och de värsta barn jag träffat på.
och för att inte tala om min energinivå och hur trött jag är nu. jag satt i soffan och såg på pop girl och var skrämmande nära att somna, med en halvt sovande tara ovanpå mig. jobbig dag för alla parter helt enkelt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar