13.8.10


nu är carys, taras kompis här, vilket innebär att jag idag har 4 barn. jag hoppas dock att de sköter sig extra bra när de har besök.

till lunch åt vi pannkakor (läs: plättar), och på pannkakorna så har de smör! vidrigt är vad det är. till middag blir det pizza och eftersom att jag är en awesome au pair idag så blir det äppelkakor till dessert, tillsammans med glass.

2 kommentarer:

  1. ida, din design är totalfin!
    sov fint nu på luftmadrassen,
    hoppas vi ses snart, i london!
    (btw, slutet på magasinsgatan, och slutet på vaggvisa för flyktbenägna som kommer efter den långalånga pausen - det är fina toner det!)

    SvaraRadera
  2. tack amanda :)
    (jag har aldrig lyssnat på någon av dessa låtar så särskilt mycket, så ja måste färska upp minnet och lyssna nu)

    (helt klart fint. magnifika låtar.
    och jag gillar verkligen magasinsgatan, måntro varför jag inte lyssnat mer på den..)

    SvaraRadera