15.8.10



klockan ett ska jag träffa anette på h&m för lite shopping, vad det blir att hitta på efter det får vi se. jag tror i alla fall att jag ska promenera hem genom parken, trots att det är lite längre.. men just nu har jag ju all tid i världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar