9.8.10

jag ska idag för första gången försöka laga kyckling till middag. och koka grönsaker. det är flera timmar kvar till det men jag är redan nervös. usch hur ska det här gå. och på gasspis dessutom...

2 kommentarer:

  1. hur gick det med maten?

    SvaraRadera
  2. haha, hemskt dåligt! eller riset och grönsakerna var nog ätbara. men kycklingen, hujj.

    SvaraRadera