2010/2011
hur gick det med maten?
haha, hemskt dåligt! eller riset och grönsakerna var nog ätbara. men kycklingen, hujj.
hur gick det med maten?
SvaraRaderahaha, hemskt dåligt! eller riset och grönsakerna var nog ätbara. men kycklingen, hujj.
SvaraRadera