14.8.10

jag mår inte så bra idag, huvudvärk och magont. helst hade jag velat gå upp, lägga mig i soffan och äta frukost.. men det går ju inte eftersom att huset är fullt av hostförälder och barn. så jag hade en idée om att ligga kvar här i mitt rum tills de åker iväg på semester, men inte kan jag väl ligga här till ca 17?

1 kommentar:

  1. Ssmyg upp och hämta frukost, och sen ligger du kvar hela dagen! <3

    SvaraRadera