27.8.10


jag kan nu med säkerhet säga att jag förstår norska. jag har alltid påstått att jag gör det, utan att egentligen har någon säker källa eller så.. men ikväll så blev det ändring på det! jag pratade nämligen lite med värdbarnens pappa när han var här och hämtade dem - jag pratade alltså svenska och han norska. och det gick finfint!

5 kommentarer:

  1. är du ledig nu igen då?
    din lyckost i så fall! <3

    SvaraRadera
  2. bara över helgen, men då är jag ju alltid ledig :) <3

    SvaraRadera
  3. åh attans! är de bara hos sin papi över helgen?
    hoppas du får en fin helg och shoppar massor med livsonödvändiga ting! :) <3

    SvaraRadera
  4. jo, men inte hos sin pappa i norge alltså.. utan han har en lägenhet här också så det är där de är :)

    shoppat onödiga saker har jag gjort, men det är ju de sakerna som är de absolut bästa. hoppas att du också får en fin helg, med inte för jobbiga barn! :) <3

    SvaraRadera
  5. den har hittills varit fantastisk. var i Dartmouth ikväll. underbar stad!

    SvaraRadera