25.8.10

jag hittade till postkontoret och det var väl inte det svåraste jag gjort. dock så var det långt, så fruktansvärt långt! jag gick 3 sidor i kartboken, om det säger er något. och regnade gjorde det också, regnade så mycket så det kändes som om himlen öppnat sig. det ska också nämnas att elif sen visade mig att det fanns ett postkontor mitt i town centre. onödigt.

sen blev det lite shopping (jag har köpt skor nu!) och middag på pizza express. kycklingsalladen jag åt var god, men knappast värd pengarna. och elifs pizza hade ett hål i mitten! alltså, det var meningen att det skulle vara ett.. men underligare sak har jag nog inte varit med om på en restaurang. det var mer eller mindre bara pizzakanter och sallad i mitten (i "hålet"). sen promenerade jag hem i ösregnet (för det regnar nog kanske ännu mer nu än det gjorde tidigare idag. but a good thing is that i don't have to water the hanging baskets.) och slängde precis ihop ett gäng muffins. för om jag inte har berättat det så strävar jag efter att bli fet här, och jag är på god väg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar