8.8.10
idag har jag sovit till strax efter 9, så det var ju i alla fall lite bättre än gårdagens 8. helst hade jag velat sova några timmar till men det är omöljligt. man hör allt i det här huset och ingen försöker direkt att prata med små bokstäver. jag ska idag leta efter öronproppar. annars så har både gårdagen och den här natten varit hemsk. igår mådde jag ruskigt illa och hade så väldigt ont i magen men det blev lite bättre så jag tänkte att det värsta nog var över. men så fel man kan ha. klockan 01 vaknade jag upp, med ännu värre magsmärtor än jag hade här tidigare i veckan plus ett illamående utan dess like. det var bara att rusa till toaletten helt enkelt. behöver jag ens säga hur less jag är på att må såhär?
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar