15.8.10

idag åt jag på burger king för första gången, en whopper. hamburgaren smakade helt okej (sämre än max, bättre än macdonalds), men det var inte det jag vill säga. utan det viktiga var att den inte alls såg ut som på reklamen. inte ens i närheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar