idag är det 3 hela jobbdagar kvar till helgen. så mycket men också rätt lite, så jag väljer att fokusera på att de är väldigt lite och att det kommer gå fort. imorgon jobbar jag 07:00-22:00, torsdag 07:00-ca 20:00 och sen till sist en fredag 07:00-19:00. sen åker de på semester i en vecka, och jag vet då i alla fall vad jag ska göra då. ett ord på fyra bokstäver som börjar på s och slutar med ett a. take a guess.
nu är det dags att hänga tvätt.
Jag gissar på supa :-) eller kanske du menar sova... Ha Ha.. /Mamma
SvaraRaderaha ha. jo, sova var väl det jag tänkte på. men för all del, kanske supa lite också ;)
SvaraRaderaDet kommer gå fint för dig :)
SvaraRaderaKram <3