21.8.10

i helgen är det v festival här i chemsford. så därför har stans befolkning ökat med ca 300%, och överallt kan du se festivalklädda (shorts + stövlar, you know) människor. det är alltså en riktigt härlig stämning här just nu.. men lite trist är det ju allt att inte kunna vara där. artister som: kings of leon, ellie goulding, stereophonics, david guetta, scouting for girls, robyn, paolo nutini, the kooks, eels, plan b, amy mcdonald, imogen heap, mika, jason derulo och joshua radin spelar! också är tydligen både drew barrymore och justin long där, som programledare eller något. för festivalen sänds på tv också, så jag kan ju i alla fall lyssna från soffan.

2 kommentarer:

  1. Anna Den Smartaaugusti 21, 2010

    AWESOMEST!!!11 Shit shit shit shiiiit!!11 Fan fan fan fan vad awesome ändå!!!1 Nu är jag helt extas, typ 99% av de du räknade upp hade varit sååå jäääääääääääkla najs att se live! ;D <3

    SvaraRadera
  2. men menar ju det!!! bara trist att biljetterna sålde slut dagen de släpptes xD

    SvaraRadera