20.8.10

ett hjärtligt tack till vår granne som bestämde sig för att såga ner ett träd (med motorsåg) klockan kvart över åtta. jag är speciellt tacksam för huvudvärken jag fått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar