
elif var trevlig.
vi åt på pizza hut, love it.
jag tog en taxi hem, mycket bekvämt och lite väl dyrt.
taxichauffören hade den bredaste essex dialekten jag hört so far. det var en hel del: "a'right mate" och "cheers". hälften var obegripligt men jag gjorde mitt bästa och försökte konversera.
nu har jag huvudvärk.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar