8.8.10

Driving down the highway with a california breeze in my hair.

jag skäms över att säga det, men jag tycker att l.a baby med jonas brothers är riktigt bra. jag skäms antagligen lika mycket som min syster tycker att det är roligt.

speciellt verserna är det som är bra.. refrängen ger jag inte mycket för. de har verkligen förstört låten med den där refrängen. låten hade kunnat vara så mycket bättre, för första versen är ju liksom grym. trots att det är jonas brothers..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar