27.8.10

det här är de kläder som jag har köpt sen jag kom hit + mina älskade nya skor. och jag ser ett visst mönster i färgvalen, gör ni? (jag vet inte varför det har blivit så, men allt jag köper just nu är mörkgrått eller svart.) och föressten, varje gång jag köper något svart så tänker jag på dig annie, haha. och när jag ens kollar på något randigt så hör jag mammas röst i huvudet.. så jag har faktiskt försökt hålla mig borta från de randiga plaggen. men dessa två baströjor var jag tvungen att ha, för det var köp 2 få en på köpet.

2 kommentarer:

  1. hahaha men Läckert, jag har faktist nästan inte köpt något svart på hur länge som helst, bara en kavaj.. som jag köpte igår xD Men likväl har jag typ 80 % svarta plagg i garderoben. Numera passar jag dock väldigt bra i gammelrosa. Har jättemycket rosa. och randigt är snyggt, låt INTE bli att köpa ;)

    SvaraRadera
  2. haha, men kanske att din svarta klädstil förts över till mig då ^^ jag gör "all in" när det kommer till svart atm.

    gammelrosa är fint! och randigt är bäst ;)

    SvaraRadera