i need some sleep
det är nog sant det där om att utsidan speglar ens insida - att du kan se hur någon mår genom att bara titta på dem. och just nu ser jag helt förfärlig ut. finnar fler än jag kan räkna (och jag brukar inte ens få finnar! så jag har nog all stress att tacka för det), grå hy, livlösa ögon och håret ska vi inte ens nämna. det måste bli ändring på det här, för varken jag eller min omgivning mår bra av att se mig såhär. jag vill ju inte heller skrämma barnen, det är inte halloween riktigt än.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar