2010/2011
Det där såg väldigt fuskigt ut! Tyvärr så stämmer väderleksrapporten du visade.. Det öser ner regn här! Har gjort så hela dagen..
trist. men det är faktiskt inte bättre här, för vad spelar solen för roll om man måste vara inomhus hela dagen :)
Det där såg väldigt fuskigt ut! Tyvärr så stämmer väderleksrapporten du visade.. Det öser ner regn här! Har gjort så hela dagen..
SvaraRaderatrist. men det är faktiskt inte bättre här, för vad spelar solen för roll om man måste vara inomhus hela dagen :)
SvaraRadera