2010/2011
att låten är bra det vet vi alla. men visste ni att även videon är grym?
Ja videon är jätte bra.. jag satt och kollade på den utan ljud ;) haha
Ja videon är jätte bra.. jag satt och kollade på den utan ljud ;) haha
SvaraRadera