
anyways, jag är ida, 18 år och ungefär 7 månader gammal.

jag tog studenten nu i juni tillsammans med mina underbara vänner på samhällsprogrammet. själv så gick jag en kulturinriktning om det är av intresse att veta.
mina absoluta favorit saker att göra är att; fotografera, se på film, lyssna på musik, resa och äta popcorn.
jag lyssnar helst på håkan hellström. men annars så funkar all indie/alternativ pop rätt så bra.
alla filmer som någon av dessa två är med i är magnifika. är båda med i samma film så kan det knappast bli bättre.
om 21 dagar så åker jag iväg som au pair till chelmsford, en stad i essex, som ligger ungefär exakt 51 km nordost om london. där ska jag ta hand om tre flickor; B som är 6 år, och 8 åriga tvillingarna K och T (det kommer kanske bilder på dem senare, efter att jag frågat om det är ok. och detsamma gäller namnen).




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar